Mit készítsen elő, mielőtt telefonál?

A jármű forgalmi engedélyét, abból minden lényegi információ kinyerhető, ha van kiolvasott pontos hibakód (pl: P0105) és hozzá tartozó pontos szöveges leírás (pl:map szenzor feszültség alacsony). Továbbá szükségünk lesz a pontos hibajelenség leírására, milyen körülmények között jelenik meg a hiba. (Pl: üzem melegen, gázadáskor stb..)

Miért érdemes inkább javíttatni, felújíttatni, mint kicserélni?

– A javítás, felújítás az új alkatrész árának töredékébe kerül.

– A felújított alkatrész üzembiztosabb lesz, mint a bontott, mivel a típushibákat kiküszöböljük.

– A hasonló áru bontott alkatrészek ismeretlen előélete és a típushibák miatt bármikor tönkre mehetnek

Mi a különbség a javítás és a felújítás között?

Míg egy javításnál, csak az aktuálisan elromlott alkatrészeket cseréljük ki a megadott hibakódok alapján, addig a felújításnál minden olyan alkatrészt kicserélünk, ami az adott típusnál el szokott romlani, és a típushibákat is kiküszöböljük. Így egy olyan elektronikát kapunk, aminek az élettartama egy új egység élettartamával vetekszik.

Delco, Simtec hibrid és Y17DT/DTL adagolóvezérlő esetén, kizárólag felújítási munkát vállalunk, melynek során a tervezési és gyártási folyamat alatt kialakult típushibákat is kijavítjuk.

 A felújítási folyamat 5 lépésből áll:

1: vezérlő zsírtalanítása, ultrahangos tisztítás (amennyiben lehetséges, mások által kibontott vezérlőt nem vetünk ultrahangos mosás alá )

2: rezgéscsillapító gél kioldása

3: az egység elektrotechnikai javítása, felújítása a típushibák kiküszöbölésével

4: rezgéscsillapító gél visszapótlása

5: vákuumos vízmentes lezárás

A fenti folyamat ezen ECUk-hoz általunk kifejlesztett eljárás, ami garantálja a tartós, hibamentes működést, ezáltal ügyfeleink elégedettségét.

Az eljárás nem pár óra alatt lefolytatható , a minőségi munka elvégzéséhez a technológiának megfelelő időt kell biztosítani. 

Az „elkapkodott” javítások , nem hosszú életűek. Facebook oldalunkon számtalan információt talál az ehhez hasonló „próbálkozásokról” , és azok szakszerű megoldásairól.

 

Postai úton is megoldható-e a termék érkeztetése?

Igen természetesen megoldható.
Cégünk a Magyar Postával, üzleti csomagként, küldi vissza a javított alkatrészt, érték biztosítva.

Garancia:

Minden termékünkre és szolgáltatásunkra van garancia. Egyes szolgáltatásaink után akár 3 év garanciát is vállalunk , a hibás egység állapotától függően. A garancia érvényessége az általunk felhelyezett zárjegy sértetlensége esetén érvényes.  Garanciális esetben az egységet bevizsgáljuk, csak azután áll módunkban a garancia érvényesítése. Pénzvisszafizetési garancia  esetén az egységet nem kell szervizünkben hagyni , hisz az a megrendelő tulajdona, bevizsgálást követően visszajuttatjuk , visszaadjuk a megrendelőnek.

Kérdés esetén keresse kollégánkat.

Mennyibe fog kerülni?

Az elektronikák nagyban eltérnek egymástól, így a javítási költségeik is széles skálán mozognak. A menüpontok alatt hozzávetőleges árakat talál. A pontos árakról a bevizsgálás után tudunk felvilágosítást adni. A bevizsgálás díja: 10.000 Ft.-, mely jóváírásra kerül a végszámlán, amennyiben a javításra sor kerül.

Miért nem javítunk bizonyos elektronikákat?

Bizonyos elektronikák javítása ár-érték arányban nem kifizetődő, sem nekünk, sem az ügyfélnek, ezért ezen elektronikák javítását nem vállaljuk.

Vannak olyan technológiával készült egységek melyeknek a javítására nincs technológia.

 Javítás előtt érdeklődjön telefonon, hogy javítjuk-e az elromlott alkatrészt.

Egyéb munkát vállalunk-e?

Semmilyen klasszikus mechanikai illetve autóvillamossági munkát nem vállalunk. Cégünk csak is elektrotechnikai javítást végez.

Bontott alkatrésszel kereskedünk-e?

Bizonyos típusok, mivel nem javíthatóak, ezért azokból tartunk raktárkészleten, ügyfeleink rugalmas kiszolgálása érdekében. Részletelért keresse kollégánkat.

Hétvégén nyitva vagyunk?

 Nyitva tartás hétköznapokon 9:00-17:00-ig.
Az aktuális szabadságokról, a főoldalon tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket.